Vyhledávání:

přehled RSS:
RSS - ZdravaVarecka.cz:   feed-image

RSS - fotogalerie: feed-image
Náhodný obrázek:
obrazek (158).jpg
Naposledy přidáno:
Přidej na:

Jste zde: Hlavní strana -==: JÍDLA PRO ŠTÍHLOU LINII :==- PŘÍLOHY Celozrnné knedlíky

Celozrnné knedlíky

Celozrnné knedlíky

Suroviny:
50 g celozrnné špaldové mouky - 826 kJ
100 g celozrn. pšen. mouky-střední - 1 336 kJ
39 g bílku (z jednoho velkého vejce) - 81,51 kJ
4 g - 1 káv. lžička prášku do peč. - 13,36 kJ
špetka soli
trošku oleje na vymazání hrnků
cca 120 ml vody
2 x 250 ml hrnek na vaření knedlíků
alobal na zakrytí hrnků při vaření

Postup:
Vymažeme lehce olejem připravené hrnky.
Připravíme vodu do hrnce, kde budeme následně vařit knedlíky. Vody naměříme tolik, aby dosahovala asi do půlky hrnečku a uvedeme ji do varu. Poté se dáme do přípravy knedlíků. V misce si smícháme odváženou mouku s práškem do pečiva, solí. V jiné misce si vyšleháme bílek do sněhu. Mouku zalijeme vlažnou vodou, promícháme (množství vody je jen orientační - je možné, že těsto bude hodně tuhé, záleží na savosti mouky). Pak opatrně vpracujeme do těsta sníh z bílku. Lžící klademe těsto do hrnečků, které zakryjeme alu-folií, vložíme opatrně do vroucí vody, přiklopíme poklicí a vaříme 30 minut. Po uplynutí času hrnky vyndáme, necháme chvíli stát a pak opatrně vyklopíme. Pomocí nítě nakrájíme knedlíky na kolečka.

Energetická hodnota na 100 g ..... 752,3 kJ







 

Rychlé vyhledávání v receptech:



Často hledané recepty a články: